wtorek, 29 sierpnia 2017

Karteczka z damą

Oj, coś urodzaj na kartki u mnie ostatnio. Nie, żebym nie "uprawiała" innego rękodzieła, co to to nie, ale jakoś tak się złożyło, że sierpień scrapbookingiem u mnie stoi :)

Dzisiaj kolejne dwie karteczki urodzinowe. Po pierwsze dla mojej kuzynki z Wrocławia - K jak Kamila ;-)




Po drugie - Viola obchodziła swoje urodzinki, a że karteczki robi na co dzień i po mistrzowsku - tu był stres...

Wykorzystałam jeden z "mazurskich" mini hafcików 



i jakoś tak poszło....








Pobawiłam się nieco mediowymi wynalazkami i powiem Wam, że bardzo mi się to spodobało.
Chcę jeszcze!!


Barbara


7 komentarzy:

  1. Cuuudne karteczki i ten tekst baardzo mi sie spodobal :)))) Rob rob Kochana te karteczki ,bo na prawde Suuper Ci wychodza :)) Pozdrawiam Cie Cieplutko Basiu :)) Buuziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Coraz piękniejsze te twoje karteczki

    OdpowiedzUsuń
  3. W obu przypadkach spisałaś się na medal. Viola robi bardzo piękne karteczki, ale nie masz się czym stresować bo jest rewelacyjna :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Basieńko przecudne obie karteczki, moja wyjątkowa bardzo mi się podoba stoi na honorowym miejscu. Ach dziekuję za miłe słowa i komplementy dotyczace moich karteczek. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń