sobota, 26 sierpnia 2017

Ślubne karteczki ponownie



Jakiś rok temu myślałam, że jednak to nie dla mnie. 

No cóż - kobieta zmienną jest i oto znowu u mnie nowe karteczki.

Tym razem dwa razy ślubnie.

Pierwsza na prośbę mojej teściowej (pozdrawiam serdecznie;-) - dla młodych Dominiki i Roberta 



druga z życzeniami od Sosenek dla mojego brata i jego szanownej małżonki z okazji 20 rocznicy



Połączyłam hafciki monogramów z tym i owym i już !:)
Nie wiem czy nie przesadzam, ale lubię kiedy te karteczki w środku mają "ubranko", a Wy jak uważacie?

Pozdrawiam Was Kochani serdecznie!

Barbara

A nasza Sosenkowa wyprawa na Mazury tutaj
- zapraszam SERDECZNIE!


13 komentarzy:

  1. Cuuuudowne karteczki !!! Doracowane ,dopieszczone ii co Najwazniejsze Wyjatkowe !!! :)) Pozdrawiam Cie cieplutko Kochana :)) Buziaki :))

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacja Basiu rozwijasz się w niesamowicie szybkim tempie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem nie przesadzasz. Są dopracowane i takie "barokowe". Smaczniutkie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne i to ubranko w środku bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny pomysł i wykonanie. Bardzo mi się podobają twoje kartki. No i ich kubraczki w środku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo oryginalne! sama chciałabym dostać podobną:)

    OdpowiedzUsuń